پاسخگویی به 146 هزار تماس تلفنی از طریق سامانه 191

0082.jpg - 5.09 kBسامانه تلفنی 191 دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ساعت هشت صبح تا ۲۳ شب فعال است و شهروندان برای اطلاع از محل مراکز خدمات جامع سلامت و یا درمانگاه ها با توجه به محل زندگی خود، پیش از هر اقدامی با این سامانه تماس حاصل کنند.

مسوول سامانه ۱۹۱ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا اظهار کرد: کارشناسان این مرکز  بر اساس علایم و شدت بیماری، روند درمانی مورد نظر را به مخاطب معرفی می‌کنند به طوری که بیماران با حال عمومی مناسب برای قرنطینه شدن در خانه و بیماران بدحال برای مراجعه به سطح یک،دو و سه راهنمایی می‌شوند تا هر چه سریعتر خدمات درمانی مناسب را دریافت کنند.

دکتر زهرا اباصلتی خاطر نشان کرد: سامانه ۱۹۱ تاکنون بیش از 146 هزار تماس مردمی را پاسخ داده است تا بیماران مشکوک به کرونا برای دریافت خدمات درمانی سردرگم نشوند.

وی افزود: با فراخوانی که از دانشجویان پرستاری، بهداشت و پزشکی انجام شد ۶۰ نفر از دانشجویان در قالب کار دانشجویی آمادگی خود را اعلام کردند که پس از گذراندن دوره آموزشی به سوالات مرتبط با کرونای مردم در قالب سه شیفت سامانه ۱۹۱ پاسخ می‌دهند.

وی اضافه کرد: پاسخگویی به سوالات مردم از ازدحام بیماران در بیمارستان ها و سردرگمی آنها جلوگیری می کند و باعث می‌شود خدمات درمانی با کیفیت بهتری به بیماران بدحال ارائه شود.


IMAGE

شعار سال 1403 : جهش تولید با مشارکت مردم

تاریخ بروز رسانی :

جمعه, ۰۵ بهمن ۱۴۰۳