مرکز اورژانس پیش بیمارستانی موفق به کسب رتبه برتر در پاسخگویی سامانه کشوری 190 شد
- بازدید: 129
بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب رتبه برتر در بررسی و پاسخگویی به موقع و سریع انتقادات و پیشنهادات ارسالی سامانه 190 در میان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور شد.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا اظهار کرد:یکی از مهمترین موضوعات در حوزه فوریتهای پزشکی توجه ویژه به رضایت گیرندگان خدمت است و استفاده از ظرفیت سازنده نظرات و پیشنهادات مردمی و همکاران در توسعه کمی و کیفی خدمات فوریتهای پزشکی نقشی موثر ایفا می کند.
دکتر علی یزدانی خاطر نشان کرد: در سالهای اخیر نیز سعی گردید است تا با بررسی دقیق انتقادات و پیشنهادات دریافتی از طریق سامانه 190 وزارت بهداشت و درمان و یا سامانه پیامکی که بعد از تماس با اورژانس ارسال می شود، مشکلات ،انتقادات و پیشنهادات استخراج و تلاش می شود که موضوعات در روند ماموریت ها اصلاح و رفع شود.
وی تصریح کرد:یکی از مهمترین سامانه های ارتباطات مردمی در حال حاضر سامانه 190 است که خدمت گیرندگان از طریق این سامانه انتقادات و پیشنهادات و حتی تقدیر و تشکر های خود را در ارتباط با حوزه درمان و بهداشت و غذا و دارو و ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی اعلام می کنند و در سال گذشته بیش از 50 تقدیر و تشکر نیز از خدمات فوریتهای پزشکی از سامانه 190دریافت و مورد بررسی قرار گرفت .