مرکز اورژانس پیش بیمارستانی  موفق به کسب رتبه برتر در پاسخگویی سامانه کشوری 190 شد

139.jpg - 30.62 kBبر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب رتبه برتر در  بررسی و پاسخگویی به موقع و سریع  انتقادات و پیشنهادات ارسالی سامانه 190 در میان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور  شد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا اظهار کرد:یکی از مهمترین موضوعات در حوزه فوریتهای پزشکی توجه ویژه به رضایت گیرندگان خدمت است و استفاده از ظرفیت  سازنده  نظرات و پیشنهادات  مردمی و همکاران  در توسعه کمی و کیفی  خدمات فوریتهای پزشکی  نقشی موثر ایفا می کند.

دکتر علی یزدانی خاطر نشان کرد: در سالهای اخیر نیز سعی گردید است تا با بررسی دقیق  انتقادات و پیشنهادات دریافتی از طریق سامانه 190 وزارت بهداشت و درمان و یا سامانه پیامکی که بعد از تماس با اورژانس ارسال می شود، مشکلات ،انتقادات و پیشنهادات استخراج و تلاش می شود که موضوعات در روند ماموریت ها اصلاح و رفع شود.

وی تصریح کرد:یکی از مهمترین سامانه های ارتباطات مردمی در حال حاضر سامانه 190 است که خدمت گیرندگان  از طریق این سامانه انتقادات و پیشنهادات و حتی تقدیر و تشکر های خود را در ارتباط با حوزه درمان و بهداشت و غذا و دارو و ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی اعلام می کنند و در سال گذشته بیش از 50 تقدیر و تشکر نیز از خدمات فوریتهای پزشکی از سامانه 190دریافت و مورد بررسی قرار گرفت .

 


IMAGE

شعار سال 1403 : جهش تولید با مشارکت مردم

تاریخ بروز رسانی :

سه شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۳