ارائه مشاوره‌های تغذیه‌ای و روانشناسی در قالب  سامانه 4030

116.jpg - 4.41 kBرییس گروه بهبود تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: مشاوره‌های تلفنی تغذیه‌ای و روانشناسی توسط کارشناسان مستقر در مرکز بهداشت استان در قالب سامانه 4030 بی‌وقفه همچون دیگر ایام سال انجام می‌شود.

دکتر زهرا اباصلتی در گفت‌وگو با وب دا، خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات شاخصی که در حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام بحران کرونا صورت پذیرفت، فعالیت در سامانه کشوری 4030 بود که در آن به سوالات تغذیه‌ای و روانشناسی مورد نیاز مردم استان پاسخ داده می شود.

وی افزود: در ایام نوروز 1400 مشاوره‌های تغذیه‌ای و روانشناسی بی‌وقفه و با قوت تمام همچون دیگر ایام سال برای متقاضیان انجام شد و در این مدت تعداد 75 مشاوره تغذیه‌ای و 483 مشاوره روانشناسی انجام شد.

رئیس گروه بهبود تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات قابل توجه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام بحران کرونا در بحث فعال کردن سامانه تلفنی 191 و پاسخگویی به سؤالات کرونایی مردم بود، خاطرنشان کرد: کارشناسان سامانه 191 هم همانند کارشناسان سامانه 4030 در ایام نوروز پاسخگوی تماس‌های مردم بودند.

دکتر اباصلتی افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا و راه اندازی سامانه های تلفنی 4030 و 191 به 12 هزار 787 سوال تغذیه ای، 59 هزار و 649 در حوزه روانشناسی و به 172 هزار و 385 سوال در زمینه کرونا پاسخ داده شده است.


IMAGE

شعار سال 1403 : جهش تولید با مشارکت مردم

تاریخ بروز رسانی :

جمعه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۳